Katilim_Emeklilik_Blog_Sonbaharda_Kendinizi_Koruyun

Dört gözle beklediğimiz yaz artık sona erdi ve hızla sırasını sonbahara devrediyor. Soğuk bir kış yaşayacağımızın habercisi olarak sonbahar da, değişken hava koşullarıyla bizi şaşırtıyor. Güneşli başladığımız günün akşamında, sağanak yağmura yakalanabiliyoruz. Dolayısıyla bu durum, hastalıkları da beraberinde getiriyor. Bu sebeple sonbaharda daha dirençli olabilmemiz için yeme alışkanlıklarımızı gözden geçirmemiz gerekiyor. Bizi hastalıktan koruyacak yiyeceklerin neler olduğunu sizler için araştırdık.

 

Elma

Katilim_Emeklilik_Blog_Sonbahar

Zengin C vitamini içeriğiyle bilinen elma, aynı zamanda bir antioksidan. Ara öğünlerde yiyeceğiniz bir elma ile tüm günü sağlıkla geçirebilirsiniz.

 

Havuç

Katilim_Emeklilik__Blog_Sonbaharda_Kendinizi_Koruyun

Sahip olduğu yoğun lif oranıyla çiğ yiyebileceğiniz havucu, çorba olarak da tüketebilirsiniz. Aynı zamanda iki günde bir içeceğiniz havuç suyu, lif ihtiyacınızı en verimli şekilde karşılayacak metotlardan.

 

Domates

Katilim_Emeklilik_Blog_Sonbahar_Domates

Asıl mevsimi yaz olsa da, doğru ve seracılık yöntemleri ile üretilen domatesler sayesinde bağışıklık sisteminizi güçlendirebilirsiniz. Doğrudan kahvaltılarda tüketebileceğiniz gibi domates çorbası ile sonbaharın korkutucu etkilerine karşı kendinizi garanti altına alabilirsiniz.

 

Ispanak

Katilim_Emeklilik_Blog_Sonbahar_Ispanak

 

Balık

katilim_emeklilik_blog_sonbahar_balik

Yaz mevsiminin sona ermesiyle balık sezonu da açılmaya başlıyor. Haftada en az iki kere yemeniz gereken balıkla, fosfor, vitamin ve mineral ihtiyacınızı karşılayabilir, hastalıkların etkisinden arınabilirsiniz.

 

 

Yorum Yaz

E-postanız gözükmeyecektir.